ՇԹԿՀ ֆունկցիոնալ բաղադրիչներ
ՇԹԿՀ Միջադեպերի ընթացք
Ի՞նչ է շինարարական էլեկտրոնային թույլտվությունների կառավարման համակարգը
Շինարարական էլեկտրոնային թույլտվությունների տրամադրման համակարգը` ինտրանետ համակարգ է, որի միջոցով հնարավորություն է ընձեռվում իրականացնել կառուցապատման թույլտվությունների (նախագծման թույլտվություն, շինարարության (քանդման) թույլտվություն, ավարտական ակտ կա(նախագծման թույլտվություն, շինարարության (քանդման) թույլտվություն, ավարտական ակտ կամ շահագործման թույլտվություն) մ շահագործման թույլտվություն) տրամադրման ամբողջ գործընթացը և տվյալներ փոխանակել գործընթացի բոլոր մասնակիցների միջև:
Քայլ 1. Անձնական գրասենյակի (account) ստեղծում (գրանցում և ակտիվացում)
Էլեկտրոնային համակարգում գրանցման համար անհրաժեշտ է մուտքագրել անձնական տվյալները՝ օգտատիրոջ անունը (login), անունը, ազգանունը, էլեկտրոնային հասցեն և ստեղծել գաղտնաբառ:
Գրանցումից հետո Ձեր էլեկտրոնային հասցեին կուղարկվի անձնական գրասենյակի ստեղծումը հաստատող և համապատասխան հղում պարունակող նամակ:
Յուրաքանչյուր անգամ անձնական գրասենյակ մուտք գործելու համար կպահանջվի մուտքագրել Օգտատիրոջ անունը և գաղտնաբառը:
Քայլ 2. Ի՞նչպես դիմել կառուցապատման թույլտվություն ստանալու համար
Oգտատերը համապատասխան կառուցապատման թույլտվություն ստանալու համար` մուտք է գործում անձնական գրասենյակ, սեղմում «Նոր դիմում» կոճակը և ընտրում անհրաժեշտ թույլտվության ձևը:
Քայլ 3. Ինչպե՞ս հետևել դիմումի ընթացքին
Օգտատերը` մուտք գործելով անձնական գրասենյակ, համակարգի կողմից տրված հսկիչ համարի (oրինակ՝ AA04) միջոցով կարող է հետևել իր դիմումի ընթացքին (ընթացիկ փուլ, օրերի քանակ և այլն): Դիմումի հաստատման և հաջորդ փուլ անցնելու մասին hամակարգը ծանուցում է Օգտատիրոջը` իր կողմից նախընտրած ծանուցումների ստացման տարբերակով: